.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حداد: کابینه روحانی را معتدل تر کردیم

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه رای اعتماد ۱۵ وزیر کابینه روحانی نشان‌دهنده تعامل بالای مجلس و دولت است، گفت: انتصاب نجفی به عنوان معاون رئیس‌جمهور دهن‌کجی به مجلس نیست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، غلامعلی حدادعادل دقایقی پیش در حاشیه چهاردهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید در پاسخ به خبرنگار تسنیم مبنی بر تعابیر نادرست دهن‌کجی مجلس پس از انتصاب نجفی به عنوان معاون رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس‌جمهور از اختیارات خود استفاده کرده و نجفی را به عنوان معاون خود معرفی کرده و ما نباید تعابیری نظیر دهن‌کجی به مجلس را استفاده کنیم.

به گفته حدادعادل تعابیر نادرست این‌چنینی به روابط خوب مجلس و دولت صدمه می‌زند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: انشاءالله نجفی در مسئولیت جدید خود موفق باشد و ما آرزوی موفقیت برای وی داریم.

حدادعادل گفت: در روند اعتماد وزرا نمایندگان وظیفه پرسش و نظارت و وزرای پیشنهادی نیز وظیفه پاسخگویی داشته و این اختلاف‌نظرها مسئله‌ای طبیعی است و در مجلس تلاش کردیم تا جایی که می‌شود کابینه روحانی را معتدل و معتدل‌تر کنیم.

حدادعادل افزود :وزرایی که رای گرفته‌اند را باید در انجام وظیفه کمک کرد و حالا وقت آن نیست که برخی را متهم به افراطی‌گری و یا دیگر عناوین کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بالاترین آرایی که در مجلس به وزرا داده شد مربوط به کسانی بود که اشکالات سیاسی نداشتند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس از آمادگی مجلس برای همکاری با دولت خبر داد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مرداد 1392
جناب حداد مگه نباید 2 شغله نداشته باشیم چرا جناب نجفی هم معاون رییس جمهور هم رییس سازمان میراث فرهنگی شدن...؟لطفا توضیح بدین؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.169 seconds.